MeandI, Hösten 2014



Idag klockan 10:00 släppte MeandI sin höstkollektion-14 och jag, som älskar gult och brunt, blev inte jättebesviken. Hade önskat långärmade tröjor eller kanske en enklare tunika i det bruna tyget med vita hjärtan snarare än klänningen (även om jag diggar fickorna!), men det här blev mina favoriter. Mina yngsta barn är inte i särskilt stort behov utav andra kläder än ull och ull/silke just nu faktiskt, men Stora har växt så väldigt mycket och fyller ju dessutom år snart så det kanske måste bli en beställning på i alla fall ett plagg till henne. Och vuxenklänningen känner jag lite grann att jag faktiskt både måste ha och förtjänar eftersom jag stadigt går ner i vikt och nästan aldrig köper nytt till mig själv. Kanske kan ju lura i någon att jag behöver den i lite tidig julklapp? Det gäller att tänka smart vänner!

 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0