Frankie, darling

Bild / Oureverydaystory


It has arrived. Min nya förälskelse, livskamrat, följeslagare och vän. Det tog några veckor med snail mail från Australien, men det var det helt klart värt. Jag är en planerare utan dess like, för den som inte visste. Och för oss planerare här i världen är det ytterst viktigt med the daily journal, jodå, den är näst intill livsviktig. Jag tar upp min kalender säkert 325 334 gånger om dagen, året om, och kluddar, ändrar, bokar in, bokar om - då är det faktiskt väldigt viktigt att också få lite visuell stimulans under allt detta tummande på the daily journal. Faktiskt jätteviktigt. Och med en alldeles egen Frankie är det precis vad en får, det kan jag skriva under på. I morgon ska jag införskaffa en svart pilotpenna (storlek 2,5 of course), sedan ska det börja skrivas i den här lilla vackerheten för fulla muggar, det kan jag lova!

 
Bilder / Oureverydaystory


Kommentarer
Sofia - Mitt liv har sina smultronställen

Fin!! Hej förresten :) hehe mysig blogg du har!! Jag har daily yoga journal, men den här såg ju bra ut? Hur är den inuti? Blanka linjerade blad? Eller annat? :)

Svar: Hej och tack! Den är som ett litet konstverk på varenda sida inuti, verkligen vacker. Här syns några exempel på själva "dag-för-dag-sidorna": http://1.bp.blogspot.com/-26Vhyr91cVk/Uq1xa2XbHuI/AAAAAAAAOxA/kRL4XDojSfs/s1600/Sponsored-Giveaway-FRANKIE-Journal.jpg
Finns även plats för anteckningar, adresser etc. längre bak i boken. Och så finns det några sidor med superfina to do-listor en kan riva ut med mera. Älskar min! :)
oureverydaystory.blogg.se

2014-02-21 @ 17:07:48
URL: http://sofialevi.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0