MeandI, våren 2014

För en liten stund sedan släpptes Me&I's nya vårkollektion och jag satt naturligtvis bänkad för att få se alla härliga plagg när de uppdaterade hemsidan - är man nörd så är man. Det var inte sådär vansinnigt mycket som föll mig i smaken och helt ärligt så blev jag ganska besviken; Me&I fyller ju 10 år och jag hade nog förväntat mig något extraordinärt med tanke på detta.

 
Folkabussarna är tillbaka i ny tappning och dessutom i några av mina favoritfärger; gult, brunt, rött och turkost. T-shirts formligen äter mina barn till frukost om våren och sommaren och mössor går bara inte att ha för mycket av - ja, tummen upp helt enkelt. Fåren är, för mig, ett nytt tryck. Vet inte om det funnits tidigare, men har inte sett det under alla mina år som Me&I-frälst i alla fall. Bodyn är fantastisk, älskar den! Byxorna är inte lika hundra, men modellen är grym och vi använder våra Me&I-brallor mer än några andra här hemma och dessutom tror jag ungarna skulle älska fåret på rumpan så det kan hända att de behöver flytta hem till oss ändå.

Stora behöver nya basbyxor, hon har växt något helt enormt under vintern och har nästan inga enfärgade som passar i längden längre. Kanske blir det några yogapants, slim sweatpants eller magic knickers även om det mest troliga är att jag letar second hand efter tidigare säsongers färger då Spring 14 inte riktigt levererar på färgfronten när det kommer till byxorna tycker jag.

 
Värdinnegåvorna lockar en del i vår! Vad sägs om tischan med folkan eller det underbara kuddfodralet med kotten? Från och med den 1/4 tillkommer två värdinnegåvor till att välja mellan och den 1/5 ytterligare två stycken; bland annat en fräsch väska och ett folkalinne som i alla fall faller mig i smaken.
 
Bilder / Me&I.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0