Polarn o Pyret Eco.

 

I förra veckan fick jag mig en oväntad, och väldigt uppskattad, barnfri dag tillsammans med mina fina kusiner och min moster. Lunch i loungemiljö och en chans att kika i affärer utan gnällmonster och kisspauser varvades med skratt och skvaller. Härligt!

Jag hittade inte mycket till mig själv, trots att det var just mig jag skulle försöka fokusera på den dagen. Blev någon kudde från IKEA och en sjal från Lindex rea. Däremot köpte jag ett underbart, grönt skalset från Polarn o Pyrets Eco-kollektion till Stora från Freeport. Veckans erbjudande betydde skalbyxor för 199 kronor och jackorna var nedsatta med 50% så det blev ganska så snorbilligt om jag får säga det själv!

Ångrar lite att jag inte köpte skalbyxor till Lille & Bror också, men jag får helt enkelt vara snabb med att besöka vårrean nästa år istället.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0