Mamma önskar sig ett nytt kök.

 
Vårt kök är inte bara dåligt planerat utan också kallt och kalt (japp, både med två och ett L). En riktigt härlig, värmande tapet skulle behövas på ena väggen och jag har självklart siktat in mig på Josef Frank. Tycker den är helt fantastisk! Funkar med de flesta färger dessutom vilket är ett plus. Än så länge behöver vi bara två vuxenstolar och är väldigt nöjda med de två vita Eames DWS som vi har, men i framtiden hade jag gärna kompletterat med ett par i färg. Älskar förövrigt kombinationen vitt/trä och har förälskat mig i IKEAs PS-bord, men tyvärr är det på tok för litet för att vi ska få plats fem personer kring det. Det här hade däremot funkat, tror jag måste önska mig det i kombinerad julklapp/födelsedagspresent. Mmm.


Kommentarer
Moster

Hello sötnos! Fin blogg du har nu pch vilken läcker tapet! Hoppas du mår bättre idag/puss

Svar: Hej sötmoster! Tackar - men hur hittat du din väg hit? Du är klurig du! Jag mår lite upp och ner i halsen, men bra ändå liksom. Puss på dig!
oureverydaystory.blogg.se

2012-11-04 @ 14:27:37


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0