Hösten 2013 hos Me&I

 
 
Igår släpptes äntligen första omgången av Me&I's höstkollektion och ingen blev gladare än jag över att alla mina favoritfärger fanns representerade; gult, grönt, brunt och lite orange. Den gula plyschklänningen och de gröna samt bruna plyschtightsen kommer definitivt att få flytta hem till oss, det är mina absoluta höstmåsten. Klänningen för att den är gul, mjuk och för att alla barnen direkt pekat på den när de sett kollektionsbilderna. Tightsen för att de, seriöst, är de bästa tightsen som finns (både i plysch och bomull). Tre andra favoriter är den gröna onepiecen med kaninen, den långärmade tröjan med husvagnar och den härliga, retroblommiga klänningen (som även finns i vuxenvariant). Tror jag ska boka in ett party ganska omgående jag!


Kommentarer
Beatrice Bäckstrand

Åh, så mycket fint!

Svar: Ja, visst är det! Du får pallra dig upp/ner till Göteborg och komma på visning hos mig ;)
oureverydaystory.blogg.se

2013-08-18 @ 16:59:51
URL: http://beabus87.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0