Modern Family räddar liv!

Bild lånad härifrån.
 
Jo, det kan man faktiskt nästan säga. Den senaste veckan har varit minst sagt tuff; både jag och fadern i huset har varit sjuka, alla tre barn har haft 40 graders feber och hosta. I EN VECKA! Pappan har dessutom jobbat hela dagarna, nästan precis varenda dag sedan första barnet blev sjuk, så ja... alltså, jag har varit lite trött kan man väl säga. Räddningen, det vill säga det som gjort att jag inte mist förståndet helt, har varit att maratonkolla på Modern Family om kvällarna när alla de små äntligen somnat. Har älskat den serien sedan den startade och jag tröttnar aldrig. Thank you Modern Family, thank you.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0