Vårkläder till Lille & Bror.

 
Ja, jag vet att det fortfarande är snö kvar på backen - men även om ni inte tror mig just nu så lovar jag att våren kommer hitta fram till oss fortare än jag hinner blinka! Inte så konstigt att jag påstår det kanske med tanke på att livet med mina tre vilda knoddar är minst sagt intensivt, och oftare snarare än sällan känns som att det går på FAST forward. Men i alla fall! Rätt vad det är så står man där med en massa plusgrader, sol och krokusar i rabatterna - och bara en massa vinterfodrade overaller hängandes i hallen... Så i år tänkte jag vara smart och förutseende och inhandla vårisar i tid.

Till Lille & Bror blev det röda skalbyxor och mossgrön skaljacka med röda detaljer från Polarn & Pyret. Trots att vi normalt sett aldrig klär dem likasamma fick det bli som så denna gång då det var riktigt bra priser på kläderna. De får väl ha helt olika mössor och sånt där istället! 

Tror det kommer bli perfekt med tvådelade skalisar till mina vildungar. De gillar ju att kräla, gegga, undersöka och ha sig. Funderade på skaloveraller först, men det är ju så mycket smidigare att kunna välja bara jacka (eller bara byxor + fleece för den delen) om man vill. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0