Vecka 24, In & Ut.

Veckans IN:
 
- 3 x skaloveraller till barnen
- 1 x scarf till barnen
- 2 x strumpor till barnen
 
 
Veckans UT:
 
- 1 x bakbunke
- 5 x plastburkar
- 1 x vas
 
Resultat: -1
 
Det är inga större minusresultat vi snackar om än så länge, men jag har gett mig sjutton på att de större siffrorna ska komma att börja figurera här snart. Måste bara få tid till att rensa ordentligt, det är lite svårt för tillfället. Fick i alla fall i väg en del saker den här veckan och har då rensat ett skåp ordentligt i köket. Fast det kommer behöva rensas igen när vi fått våra nya förvaringslådor, då ska ännu mer plastburkar ut. På in-sidan finns skaloveraller till mina kära barn som inhandlades på rean och som desperat behövs till förskolestarten i höst, även strumpor och sjal var faktiskt needed. Så jag känner mig ändå förståndig och nöjd!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0