På kökslistan.

 
Det är ett tag fram tills det är dags för lucior och jultomar - tack och lov - men det är till december jag satt min deadline. Då ska köket vara utrensat på allt jag vill bli av med av olika anledningar och ersatt med väl utvalda tingestar som förhoppningsvis kommer att hålla i år och dar. Förvaringsburkar i rostfritt stål står högt på listan, men utbudet av nya sådana är lite tamt tycker jag. Visst kan man fynda på loppis, men äldre burkar har ofta djupa skarvar på insidan vilket kan bli ohygieniskt efter ett tag. Kids Konserve har dock ett mindre utbud av storlekar och modeller som eventuellt kan komma att få flytta in i mina skåp. Besticken av bambu till barnen att slänga med i skötväskan ska införskaffas snarast, visst är de fina?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0