Eko baby, eko

 
Nu vill jag uppmärksamma en sak som jag tycker är så himla bra, listen up! Ni vet de där gratispåsarna som delas ut på BB när en fött barn? Jag har många gånger tyckt det är så synd att de innehåller vad de innehåller och bortsett från någon rabattkupong på Polarn o Pyret har vi inte ens använt något ur dem. What a waste. Men. Nu. Så. Eko baby, eko är ett miljövänligare (och bebisvänligare om jag får säga min mening) alternativ som går att köpa via deras hemsida (priset är i detta nu inte satt, men kommer att sättas asap om jag förstått det hela rätt). In med er och läs, inspireras och beställ om ni föda skall eller nyss har! 
 
 


Kommentarer
Eko baby, eko

Hej! Vad roligt att du gillar påsen och Tack för att du delar :)

2014-01-03 @ 19:52:56
URL: http://ekobabyeko.blogspot.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0